Pomoc techniczna, opieka, utrzymanie i wsparcie dla sklepów PrestaShop

Opieka i pomoc techniczna PrestaShop

Pomoc techniczna, opieka, utrzymanie i wsparcie dla sklepów Prestashop

Prowadzenie biznesu elektronicznego wymaga stałej opieki nad oprogramowaniem i bazą danych w związku z występowaniem incydentów naruszenia bezpieczeństwa, zmianami technologii oprogramowania sklepowego, serwerowego czy modułów niezależnych, naturalnego starzenia się istniejących wdrożeń i rozwiązań czy błędów wynikających z niewłaściwej eksploatacji przez użytkowników itp.

W zakres proponowanej przez naszą firmę opieki wchodzą:

  • aktualizacja oprogramowania Prestashop,
  • aktualizacja dodatkowych modułów Prestashop,
  • instalacja, konfiguracja i wdrażanie nowych modułów PrestaShop,
  • zarządzanie kopiami bezpieczeństwa,
  • monitoring parametrów pracy serwera dedykowanego lub wirtualnego,
  • monitoring pozycji w wyszukiwarkach internetowych,
  • monitoring spójności bazy danych i porządkowanie,
  • reagowanie na zidentyfikowane ataki na sklep,
  • korekty wizualne sklepu (CSS, szablony Smarty/Twig),
  • korekty seo optymalizacji i pozycjonowanie przez link building,
  • szkolenia z Prestashop

Zakres opieki ustalamy z Klientem umową SLA wraz ze stosownymi parametrami:

  • czas reakcji,
  • liczba godzin miesięcznie na regularne zadania,
  • wysokość abonamentu,
  • inne.

Opieka i pomoc świadczone są zdalnie, telefonicznie lub w siedzibie Klienta w lokalizacjach: Warszawa oraz Skarżysko-Kamienna i okolice (Kielce, Starachowice, Końskie).

W razie zainteresowania zapraszamy do kontaktu: michal@royaltec.pl