Dla Klientów użytkujących system PC-Market 7.5.* oraz posiadających sklepy PrestaShop stworzyliśmy dedykowany moduł PrestaShop łączący oba systemy z wykorzystaniem naszego autorskiego oprogramowania integracyjnego.
System PC-Market firmy Insoft (www.insoft.com.pl) posiada uniwersalny interfejs wymiany danych ze sklepami internetowymi Pcm2www za pośrednictwem plików XML w dwóch wersjach. Umożliwia on eksport danych wykazowych z bazy PC-Market do sklepów internetowych, import zamówień z aplikacji obsługujących sklepy internetowe do bazy PC-Market na dokument Zamówienia od Odbiorcy, eksport potwierdzeń zamówień i statusów, jak również zdjęcia produktów i inne dodatkowe pliki.
Ze strony PrestaShop wymiana danych jest zapewniona przez stworzony przez nas moduł. Moduł ten może być rozwinięty lub skonfigurowany i wdrożony dla innych Klientów użytkowników systemu PC-Market wg indywidualnych potrzeb i oczekiwań, jak również być bazą dla integracji z Drupal Commerce, ZenCart, OpenCart czy VirtueMart (Joomla). Dla sklepów WooCommerce proponujemy analogiczną integrację w formie wtyczki.
Główne realizowane funkcjonalności modułu integracji:
Moduł integracji jest przystosowany do pracy ze sklepami PrestaShop zainstalowanymi na popularnych hostingach a co za tym idzie w środowisku w którym obecne są ograniczenia związane z czasem pracy skryptu PHP wywołanego zdalnie (często od 30 do 60 sekund) lub za pomocą mechanizmu cron (300 do 600 sekund). Moduł posiada następujące cechy:
Przed przystąpieniem do wdrożenia integracji Klient proszony jest o wypełnienie ankiety wdrożeniowej która w systematyczny sposób pozwala na opisanie środowiska wdrożeniowego, charakteru instalacji sklepu PrestaShop i indywidualnych wymagań Klienta. Ankieta stanowi podstawę do wyceny i jest załącznikiem do umowy wdrożeniowej. Po zawarciu umowy i zapłaceniu faktury zaliczkowej zostaje zainstalowane oprogramowanie, wdrażane są ewentualne poprawki i modyfikacji kodu wg życzeń Klienta, integracja jest profilowana np. częstotliwością wywołań cron itp. W ramach umowy wdrożeniowej integracja objęta jest tygodniową (5 dni roboczych) opieką.
Istnieje możliwość kastomizacji modułu integracyjnego wg indywidualnych wymagań Klienta jak również wykorzystania modułu do integracji z innym systemem MSP/ERP.
Model licencjonowania parametryzowany jest:
Na koszt wdrożenia składa się opłata licencyjna, koszty przystosowania modułu do indywidualnych wymagań Klienta, koszty czynności konfiguracyjnych m.in. konfiguracji uruchomienia wywołań cron, konfiguracji programu PCM2WWW, konfiguracji Harmonogramu Windows ew. praw dostępu Windows, jak również sprawdzania spójności danych, unikalności identyfikatorów itp.
Przykłady:
Stawka godzinowa prac dodatkowych to 80 zł / h netto.
Uwaga! W wymieniony zakres kosztów nie wchodzi koszt zakupu licencji na oprogramowanie PCM2WWW firmy Insoft, które należy nabyć osobno, ani opieka bieżąca nad integracją po okresie wdrożeniowym. Ew. opieka może być zaoferowana wg osobnej umowy SLA (Service Level Agreement).
W razie zainteresowania zapraszamy do kontaktu:
biuro@royaltec.pl